Tuesday, May 5, 2009



Sekarang ni dah masuk 26 minggu.. minggu depan kena gi ceck up lak kat klinik kesihatan. sekarang ni baby active gerak..kadang-kadang perut ni rasa mengeras.segala persiapan untuk menyambut kelahiran si kecik ni hampir siap 90%... tak sabar rasanya tengok barang si kecik ni.. alahan mengandung semakin berkurangan.. cuma aku sekarang ni kuat tidor.. haha..
tak lama lagi birth day aku, tapi ntahlaahhh.. aku dah tak se excited cam dulu.. malas nak pikir, maybe sebab semakin tua kot.. yang aku pikirkan sekarang ni adalah arwah abah.. abah pergi selepas seminggu tarikh hari jadi aku.. mmmmm.. macammana aku tak sedih...

hubby aku excited gila.. alhamdullilah, dia rajin tolong aku kat dapur..tapi biasalah orang laki kalau buat keje kat umah, nampak macam perfect tapi macam ada yang tak kena jer.. at the end, aku buat balik semula..

wah..ngantukk... lain kali update lagi lah.. tata...

No comments: