Saturday, July 4, 2009

Salam... minggu ini adalah minggu ke 35 aku pregnant.. kejap jer, pejam celik dah nak dekat dengan due.. perasaan haku bercampur, rasa cuak, excited, gumbira dan sedih.. tapi emosi aku terganggu sikit dengan keadaan sekeliling & jugak fizikal haku sekarang nie..

LETIH!
letih sangat dengan perut yang makin meboyot kedepan, dengan jalan yang mengengkang apatah lagi dengan rasa sengal2 seluruh badan.. mata pun asyik nak katup jer.. tak pernah haku rasa sepenat macam nie...

STRESS..
Aku agak stress dua tiga minggu ni tambah2 lagi aku ditawarkan VSS oleh company haku..
sampai end of december 2009.. haku tak tahu nak gambarkan perasaan macammana.. suart VSS dah sain dah.. haku malas nak pikir lepas ni nak keje apa, nak survise macammana.. haku pun sebenarnya tak berapa suka keje kat sini sebab kat sini tak banyak skill dan performance aku yan boleh di exposekan.. cuma aku masih disini disebabkan benefit company jer.. Ahhhhh..
malas nak pikir... lepas beranak baru aku pikir balik semula..

CUAK!!
takut aku nak bersalin.. macam2 cerita aku dengar.. ada yang susah ada yang senang.. aku tak taulah aku kat kategori mana nanti..

MALAS..
Ya Allah.. tuhan sahaja yang tahu betapa malas tahap gaban kemalasan haku nie.. dahlah malas masak.. malas nak kemas dapur, malas nak kemas rumah.. malas nak gi keje.. asyik nak tidor jer.. mana leh tahan..

BERAT!!
berat betul badan ni.. tak pernah aku timbang berat bada seberat sekarang ni.. nak angkat punggun pun berat... terpaksa nak bertangkat.. haahha..
cepat lah beranak..tak sabar nak berasa azab beranak pulak nie...

4 comments:

Puan ApasH said...

salam kenal..
sy noticed u follow my blog eh..

sy pon masa preggy lu malas tol nk keje..n x sabo2 nk beranak..huhuhu
maybe sume pregnant lady x sabo2 nk beranak kot..

koklie's said...

hi lara thanks cos jenguk and sudi bagi comment at my blog, hurmmm betul la i pun da mcm u sume mende i malas nk buat rumah pun da mcm kapal pecah huhuhu harapkan hubby je la i cume nk baring and tgk tv je huhuhu sian my hubby heheheh

@e_da said...

Hi lara.. salam kenal.. sama kitanyerr timing kan.. lebih kurang jek.. mmg badan terasa berat sgt... sampai kdg tak larat jalan.... nak g keje.. mmm langsung dah takde hati dah.. tak larat sungguh rasanya.. u take care too k..

Lara said...

salam all..

sama-sama kita menunggu hari.. hehe..

esok sy mula start cuti.. dah tak larat giler nak bawak badan.. kaki pun dah bengkak sangat2..tapi due lambat lagi pun... awal bulan .. doakan sy selamat k.. saya pun doakan u all selamat ..