Friday, December 19, 2008

6 minggu 5 hari!


Feeling ala-ala perut buncit..hahaha.. memang boncit sikit arr.. dah nak masuk tujuh minggu.. harapan akku semoga semuanya berjalan dengan baik. Buat masa ni aku takder pun muntah-muntah cuma rasa nak muntah tapi tak jugak muntah-muntah.. aku rasa cepat sangat ngatuk.. pantang letak kepala terus zzzzzzz.....hari nie aku keje shift pagi, Ya Allah, tuhan sahaja tahu azabnya.. Ngantuk giler.. kalau leh aku nak avoid kopi tapi takle tahan.. ngantuk sangat-sangat..
lately nie aku suka sangat minum 100plus. tadi aku cuber wat panggilan ke HKL untuk wat appoiment dengan doktor..tapi macam haram jadah! punya lah lama tunggu.. asyik enggage jer..
sampai sudah aku tak leh wat appoiment dengan doktor HKL... nampak gayanya aku kena gi kat klinik swasta jerlah untuk check up.. tak kuasa aku nak tunggu lama-lama camtu huh!!

No comments: